Spotkanie w Centrum Kryzysowym
W środę 9 listopada 2017 w Centrum Kryzysowym dla Kobiet i Kobiet z Dziećmi „Nadzieja” im. św. Jana Pawła II w Koszalinie odbyło się spotkanie z panią Krystyną Piwońską – Rzeczniczką Praw Konsumenta.
Zaproszenie pracowników i mieszkanek Centrum Kryzysowego przyjęła Pani Krystyna Piwońska - Rzeczniczka Praw Konsumenta. Zgormadzonym opowiedziała o roli rzecznika praw konsumenta. Podzieliła się również swoim wieloletnim doświadczeniem. Głównym tematem spotkania było omówienie zagrożeń jakie wynikają z brania kredytów w parabankach. Pokazała jakie są podstawowe różnice między bankiem a parabankiem a także na co należy zwracać uwagę przy braniu kredytów. W klarowny sposób wyjaśniła w jaki sposób powinna być skonstruowana umowa między konsumentem a bankiem. Wyszczególniła prawa i obowiązki wynikające z zawarcia umowy, a także przybliżyła zmiany w ustawie o prawach konsumenta.